ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

Bosch презентує нове покоління модуля KTS з інноваційними рішеннями для діагностики.


  Компанія Bosch стала першим постачальником сканерів, оснащених новим діагностичним інтерфейсом, що працює через Etherhet-підключення. Нове покоління діагностичних сканерів KTS Bosch, куди входять такі модулі, як KTS 560, KTS 590, компактний сканер KTS 350 для автомайстерень, крім усіх поширених наразі інтерфейсів, підтримує перспективні технології, засновані на Ethernet-підключенні.
  Більшість європейських виробників транспортних засобів вже оснащує сучасні моделі автомобілів діагностичними інтерфейсами даного типу. Першим транспортним засобом на ринку, повна діагностика якого можлива тільки за допомогою Ethernet-інтерфейсу, є автомобіль Volvo XC90. Програмне забезпечення автоматично визначає, в який момент потрібно активувати Ethernet-інтерфейс.
  До того ж, нове покоління KTS обладнане удосконаленим інтерфейсом, який працює по протоколу PassThru. Він дозволяє використовувати веб-портали автовиробників під час програмування блоків управління двигуном відповідно до Євростандартів 5/6. Істотно поліпшена також продуктивність комп’ютерів KTS-тестерів, набагато збільшений обсяг пам’яті, а реалізація паралельного підключення через різні інтерфейси також істотно полегшена. Систематична зворотна сумісність дозволяє новому поколінню тестерів взаємодіяти з усіма пристроями автомайстерні Bosch, які можуть з’явитися в майбутньому.
  Нові модулі KTS 560 і KTS 590 дозволяють використовувати для проведення діагностики до трьох CAN-інтерфейсів і до трьох K-line-інтерфейсів одночасно. Це дає можливість організувати підтримку особливих вимог автовиробників до діагностичних приладів. З використанням модулів KTS діагностика може здійснюватися або за допомогою програмного забезпечення Bosch ESI[tronic], або за допомогою порталів автовиробників. Жодне додаткове апаратне забезпечення не потрібне. KTS 560 і KTS 590 мають потужну комп’ютерну платформу, оснащену 1 ГБ оперативної та 512 МБ постійної пам’яті, обсяги яких можуть бути розширені без жодних обмежень. Радіоз’єднання дальньої дії для зв’язку із комп’ютером автомайстерні забезпечує мобільне використання модулів на всій її території. Загалом використання нових модулів KTS 560 і 590 робить процес діагностики швидшим та економнішим.
Мобільний сканер діагностики KTS 350: більше потужності для швидкої роботи
Зручний сканер KTS 350, оснащений 10-дюймовим сенсорним екраном також забезпечує будь-які можливості нового покоління KTS. До того ж, він підтримує всі поточні та найбільш поширені інтерфейси транспортних засобів – навіть найновіші, що функціонують на основі Ethernet. Він також оснащений оптимізованим PassThru-інтерфейсом для діагностики та програмування блоків управління через портали автовиробників. Пристрій оснащений програмним забезпеченням для майстерні ESI[tronic] 2.0 Значно потужніший процесор, ніж у його попередника, 4 ГБ оперативної та 256 ГБ SSD-пам’яті, робота під управлінням сучасної операційної системи Windows 10 забезпечують швидкий запуск програми і збільшують швидкість її роботи. Повністю обладнаний компактний сканер KTS 350 забезпечує все необхідне для проведення ECU-діагностики, усунення неполадок, сервісних і ремонтних завдань.
  DCU 100, надійний 10-дюймовий діагностичний планшет для додатків, призначених для автомайстерень, також отримав потужніший процесор, а замість звичайного жорсткого диска він тепер обладнаний SSD-пам’яттю об’ємом 256 ГБ і 4 ГБ оперативної пам’яті. Пристрій працює під управлінням операційної системи Windows 10 і оснащений високошвидкісним інтерфейсом USB 3.0. DCU 100 початково укомплектований програмним забезпеченням для автосервісів ESI[tronic] 2.0. З’єднання з діагностичним сканером KTS встановлюється за допомогою високоефективного bluetooth-модуля.
  ESI[tronic] підтримує концепт Bosch, відомий як Підключена Майстерня. Завдяки регулярним оновленням баз автомайстерні можуть бути впевнені у тому, що до їх послуг – найбільш повні та актуальні дані про всі поширені типи транспортних засобів. З підключенням діагностичного пристрою Bosch до мережі Інтернет всі оновлення завантажуватимуться у фоновому режимі, тож устаткування у цей момент можна буде використовувати за прямим призначенням. Реалізувати цю можливість планується з першого кварталу 2017 р.
  Ще одним нововведенням ESI[tronic] є база даних EBR (Experience-based Repair). У ній зібрані характерні помилки, з якими найчастіше стикаються під час ремонту певних моделей транспортних засобів. У разі, коли під час ремонту трапляється подібна помилка, ESI[tronic] пропонує вже перевірене рішення.
  ESI[tronic] Web – це онлайновий діагностичний портал, до якого має доступ будь-яка автомайстерня без необхідності встановлення програмного забезпечення на один з комп’ютерів майстерні. Функція пошуку дозволяє швидко знайти будь-яку необхідну інформацію щодо ремонту. ESI[tronic] Web функціонує на всіх системах майстерні, в тому числі на планшетних комп’ютерах (якщо вони підключені до інтернету і на них встановлено веб-браузер).