ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

Сайт TRW Aftermarket - кращий веб-сайт 2016 року.


  Розвиток глобального веб-сайту здійснювався максимальними темпами впродовж одного року командою компанії TRW, що займається цифровими технологіями, вспівпраці з її агентствами цифрових технологій LAW Creative і Ultimedia. Результатом цього стало збільшення числа відвідувань увсьому світі на 56 відсотків і збільшення на 41 відсоток числа нових користувачів. 
  Премія European Excellence Award, що є частиною великої глобальної програми, була заснована для вшановування видатних досягнень в області маркетингу і комунікацій. Цього разу, в 10-й рік вручення, премія отримала приголомшуючі за усю її історію 12 000 заявок.
  Жюрі, до складу якого входила група найвпливовіших в Європі фахівців з комунікацій з усіх галузей промисловості, оцінювало номінантів на звання кращоговеб-сайту відповідно до наступних критеріїв: креативність, інновації, стратегія, реалізація і результат.  Іншими претендентами на премію були промислові гіганти BMW і Bosch, а також глобальна туристична компанія Thomas Cook.
  Премія була представлена на церемонії вручення European Excellence Award, що проводилася в готелі RitzCarlton у Берліні, Германію, 8 грудня. Від імені TRWAftermarket її отримав Олександр Кнорн, керівник поглобальному розвитку цифрових технологій TRW Aftermarket.
  "Ми надзвичайно гордимося тим, що отримали цю премію, оскільки це підтверджує, що сьогодні TRW Aftermarket встановлює в усій галузі планку відносно свого веб-сайту іцифрових операцій", - коментує Олександр Кнорн.
Це стало кульмінацією багатьох місяців надзвичайно напруженої роботи і співпраці між нашою центральною командою, що займається цифровими технологіями, інашими партнерами по глобальному маркетингу. 
  Відновлення роботи веб-сайту є частиною великої глобальної програми безперервного стратегічного розвитку цифрових технологій і їх реалізації; і усе це здійснюється з урахуванням наших клієнтів і їх потреб. Нашою основною метою є допомога ринку в пошуку, знаходженні і придбанні необхідної продукції з 40 000 брендових деталей TRW".
  Роботи по розвитку проводилися для забезпечення актуальності веб-сайту і його глобалізації з метою охоплення усіх пристроїв. Для полегшення і прискорення роботи користувачів на кожній сторінці сайту були впроваджені нововведення у сфері інтуїтивних функцій. Удосконалень належать: поліпшення можливо стейкористування відеоматеріалами, використання зручніших для користувачів засобів каталогізації, поліпшення контенту, додавання розділу новин, технічних засобів і практичного керівництва. Тепер веб-сайт доступний на 15 мовах.
  Результати говорять самі за себе:
- Пошуки по каталогу зросли на 130% что склало додаткові 9 млн євро
- Унікальні відвідування сайту збільшилися на 90% опорівнянню з галузевим стандартом
- Кількість рекомендацій зросла на 189% 
- Кількість повторних відвідувачів збільшився на 70%
- Середній час, проведений на кожній сторінці, зросло на 60%.