ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

Система активного управління задньою віссю. Безпечний шлях до успіху.


 
  Завдяки системі активного управління кінематикою (AKC) концерн ZF став лідером в даному сегменті ринку і продовжує постійно збільшувати свою перевагу. На сьогоднішній день у виробництві високотехнологічних систем AKC подолано рубіж в 100 000 примірників. Такий вражаючий результат досягнутий за чотири роки з початку серійного випуску даної продукції. Спочатку система проводилася для двох ексклюзивних моделей спортивних автомобілів, але в даний час вже сім автовиробників преміум-класу використовують в серійному виробництві переваги цієї інноваційної розробки ZF. Система активного управління задньою віссю надає будь-якому легковому автомобілю зі звичайним або електричним приводом більше стабільності, динаміки, маневреності та комфорту під час руху. Видимий тенденція до автоматизації і автономному водінню гарантує концерну ZF зростання попиту на систему АКС в майбутньому.
  «Наш виробничий ювілей - випуск 100 тисяч комплектів системи AKC - я у багатьох відношеннях розцінюю як величезний успіх. По-перше, це наочно підтверджує, що наша розробка дозволяє значно поліпшити керованість практично будь-якого автомобіля за рахунок активного управління задньою віссю. По-друге, це зміцнює позицію і технологічне лідерство концерну ZF в даному сегменті ринку. По-третє, кожен встановлений в автомобілі комплект системи AKC демонструє величезний потенціал «розумної механіки» в автомобільній індустрії. І цей показник є наочним прикладом перетворення заводу ZF в Лебрінге », - коментує д-р Хольгер Кляйн (Holger Klein), старший віце-президент бізнес-підрозділу« Техніка ходової частини для легкових автомобілів »концерну ZF. Розташований поблизу Граца завод зумів за короткий час здійснити перехід від звичайної збірки мостів до високотехнологічного виробництва складних систем. На сьогоднішній день він є єдиним підприємством, де налагоджено виробництво системи АКС. Це сприяло не тільки збереженню, але і створення нових робочих місць в регіоні.
  Блискучий приклад «розумної механіки»: система активного управління кінематикою AKC ZF перетворює задні мости легкових автомобілів в частину системи рульового управління і відповідає всім поточним і майбутнім Мегатренд автомобільної промисловості.
  На сьогоднішній день вироблено 100 000 комплектів системи активного управління кінематикою АКС. Це число складається з 60 000 примірників з одним центральним актуатором, керуючим поворотом відразу обох коліс на осі, і 40 000 примірників системи з двома окремими актуаторами - по одному на кожне колесо. Таку модифікацію системи AKC вперше почали встановлювати на серійні моделі Porsche 911 Turbo і 911 GT3 в 2013 році, а також на Ferrari GTC4 Lusso. Версія AKC з одним, але більш габаритним приводом, розташованим по центру заднього моста, встановлюється, наприклад, на нову модель Porsche Panamera. Система активного управління задньою віссю також є на позашляховиках Audi Q7 і представницьких седанах Cadillac CT6 або BMW 7 серії. І це далеко не межа можливостей використання системи АКС. У найближчому майбутньому дана технологія ZF повинна знайти застосування також в моделях інших виробників і показати свої сильні сторони, зокрема, в пікапах і компактних автомобілях. Система AKC поєднується з будь-якими видами приводу: будь то звичайний ДВС, гібридний або повністю електричний привід.
   Принцип системи АКС: в залежності від швидкості пересування автомобіля система ZF вибирає різні алгоритми дії, що підвищують безпеку пересування, комфорт, маневреність і динаміку.
  Принцип дії залишається незмінним: при повільному русі по вузьких вулицях система АКС повертає задні колеса в напрямку, протилежному повороту передніх коліс. Завдяки цій особливості досягається зменшення радіусу повороту на десять відсотків, що робить легкові автомобілі значно більш маневреними. При більш високих швидкостях руху, від 60 км / год і вище, а також при здійсненні маневру екстреного об\'їзду перешкоди система повертає задні і передні колеса в одну і ту ж сторону. Це покращує курсову стійкість і динаміку автомобіля.
  Постійно зростаючий попит на AKC з боку виробників OEM пояснюється тим, що система активного регулювання положення задніх коліс відповідає поточним і майбутнім Мегатренд автомобільної промисловості. Дана технологія істотно підвищує безпеку, особливо в складних дорожніх ситуаціях, а також під час гальмування. Система активна тільки тоді, коли цього вимагають умови руху. Вона управляється за допомогою ЕБУ і не має механічних зв\'язків з рульовим колесом. Також AKC підтримує автоматизоване керування і резервні системи управління, частково забезпечують керування автомобілем без повороту передніх коліс. Внаслідок цього ZF очікує високий попит на дану продукцію. «За 2014 рік з моменту старту повноцінного виробництва і до кінця року з конвеєрної стрічки зійшло близько 12 000 систем AKC. А на сьогоднішній день ми провели в цілому вже 100 000 комплектів. Найближчим часом ми збільшимо обсяги виробництва до 250 000 одиниць в рік », - зазначає Петер Букерман (Peter Buckermann), керуючий виробництвом мехатронних систем.