ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

Хвиля успіху в 2017 році. Ралі Дакар: у всіх десяти кращих автомобілях-переможців використовуються компоненти GKN.


  Безсумнівно, у світі немає іншого ралі-події, настільки ж нещадного по відношенню до людини і матеріалів, як ралі Дакар. Тисячі кілометрів по нерівних дорогах через різні кліматичні зони і через піщані пустелі невпинно виявляють будь-яку слабість, особливо в трансмісії. Саме тому більшість команд покладаються на компоненти компанії GKN Driveline. Результати гонки після 12 різних спеціальних випробувань і відстані понад 2900 кілометрів підтверджують правильність їх вибору: всі десять провідних автомобілів в класі автомобілів довіряють GKN. Цей факт примітний сам по собі, тому тим більш важливо, що в першу десятку легкових автомобілів входять різні концепти транспортних засобів, які висувають найрізноманітніші вимоги до їх дизайну:
  Наприклад, триразовий переможець Peugeot зробив вибір на користь баггі. Ці транспортні засоби використовують тільки задній привід, який забезпечує максимальний прогин пружини і значно зменшує вагу транспортного засобу. Шарніри для півосей GKN були розроблені відповідним чином: плунжерні шарніри з боку коробки передач і жорсткі шарніри з боку колеса, які дуже мало важать і забезпечують екстремальні кути вигину. Ці шарніри також мають перевагу в умовах низьких температур, так як використовується спеціальна змазка, розроблена GKN. Вона також сприяє зменшенню нагріву. 7-м і 10-м фінішували Mini, які обрали повний привід. Вимоги до конструкції повнопривідних автомобілів і більш короткий прогин пружини роблять з\'єднання GKN VL-RF кращим вибором. Щоб компенсувати недолік ваги, пов\'язаного з концепцією 4x4, ці шарніри оптимізовані за вагою і розміщені на проміжних валах GKN зі сталі, виплавленої в подвійному вакуумі. Така конструкція забезпечує оптимальну міцність у поєднанні з малою вагою, а глибокі свердлильні отвори ще більше зменшують вагу валів.
  Ралі Дакар може швидко викликати втому карданних валів, особливо на повнопривідних автомобілях. Саме тому Mini вибрав вали GKN, які відрізняються більшою стійкістю до втоми завдяки використанню спеціально легованих труб. Посіла 4-е, 5-е і 9-е місця Toyota розробила свій пікап Hilux так само, як і Mini. Тому вона також вибрала перевірені часом плунжерні шарніри GKN з боку коробки передач, які були адаптовані до різному балансу на Hilux. Очевидно, що відмінні результати зіграли й інші позитивні фактори, такі як удача і видатна продуктивність водіїв. Однак такого чудового результату було б важко досягти без технічних знань експертів GKN. Ралі Дакар переконливо продемонструвало, що в даний час немає кращого експерта, ніж GKN, в автоспорті, серійному виробництві або на ринку запасних частин.
Тисячі кілометрів по бездоріжжю, через різні кліматичні зони і через піщані пустелі безперервно виявляють кожну слабкість в транспортних засобах.