ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

Цифрова екосистема ZF Aftermarket - інтелектуальний сервіс майбутнього.


Цифрові технології вже охопили і автомобільний ринок запасних частин. Транспортні засоби стають все більш інтелектуальними, клієнти - все більш вимогливими, що робить вимоги, що пред\'являються до СТО, більш комплексними. ZF Aftermarket розробляє цифрову екосистему, яка дозволить клієнтам не тільки дігіталізіровать власні процеси, а й самим пропонувати цифрові послуги. Крім інструменту управління автопарком ZF Car Connect, на виставці Automechanika дивізіон Aftermarket концерну ZF Friedrichshafen AG представить нову «цифрову викрутку» для незалежних СТО - додаток ZF Smart Service.
Майбутнє автопрому інтелектуально. Автомобілі передають дані, які необхідно розуміти. Вирішальним фактором успіху СТО та власників автопарків в майбутньому стане їх здатність ефективно вибудовувати свій сервіс з опорою на ці дані. В основі цифрової екосистеми лежить Openmatics - відкрита і не залежить від виробників мережева платформа ZF. Даний телематичний сервіс пропонує СТО та власникам автопарків різноманітні рішення для інтелектуального об\'єднання в мережу транспортних засобів і проведення діагностики на основі отриманих даних. «Він допомагає нашим клієнтам і партнерам використовувати дигіталізацію в своїх цілях, розробляючи нові бізнес-моделі і пропонуючи привабливий пакет послуг», - розповідає Хельмут Ернст, голова дивізіону ZF Aftermarket.
 
 
 
ZF Smart Service - оптимальний інструмент для СТО
ZF Aftermarket розробив додаток ZF Smart Service спеціально для незалежних СТО. Воно в подальшому дозволить механікам проводити точну діагностику і отримати покрокову інструкцію з техобслуговування транспортного засобу за допомогою різних мобільних пристроїв, таких як смартфон або планшет. Додаток ZF Smart Service протягом тривалого періоду вже успішно проходить тестування у Великобританії в рамках великомасштабної пілотної фази проекту. Після її завершення цей інноваційний продукт буде доступний на європейських ринках, а потім і по всьому світу.
«Ми знаємо, що в минулому багато незалежних СТО не наважувалися інвестувати в дорогі стаціонарні діагностичні прилади, - пояснює Хельмут Ернст. - ZF Smart Service - це високоефективний інструмент для СТО, свого роду "цифрова викрутка", яка просто зобов\'язана бути в кожному ящику для інструментів. Відгуки в рамках тестового проекту в Великобританії говорять про те, що представники СТО повністю поділяють нашу думку ».
Нова технологія проста у використанні. Співробітникові СТО потрібно лише завантажити додаток Smart Service на свій мобільний пристрій, підключити пристрій Smart Service через інтерфейс OBD транспортного засобу, і він може приступати до комплексної діагностики автомобіля. Обмін даними між пристроєм Smart Service і додатком виконується через Bluetooth. Крім того, ZF Smart Service дозволяє фіксувати основні операції техобслуговування, такі як заміна масла і гальм або скидання сапуна і датчика кута повороту рульового колеса (SAS). Додаток охоплює широкий спектр транспортних засобів, представлених на ринках Європи, Північної Америки та Азії.
У Німеччині ставку на співпрацю з ZF Aftermarket зробила компанія Global Automotive Service GmbH (G.A.S.). Працюючи з Openmatics, мережа автосервісних центрів G.A.S. тепер може запропонувати власникам автопарків та своїм лізинговим клієнтам новий рівень сервісного обслуговування.
Ефективне управління змішаними автопарками
ZF Car Connect дає власникам змішаних автопарків можливість скористатися новим - цифровим - рівнем сервісного обслуговування і оптимальним чином підготувати свої транспортні засоби до експлуатації. Збір і передача даних здійснюються за допомогою бортового блоку Vivaldi. Це телематичне і діагностичне пристрій зчитує 74 сигналу безпосередньо з інтерфейсу OBD автомобіля, включаючи рівень палива, характеристики гальмування і повідомлення про помилки. Крім того, бортовий блок передає дані GPS і інформацію про раптові зміни швидкості руху в режимі реального часу. При цьому відкрита телематична платформа ZF Openmatics не тільки збирає, а й обробляє дані.
«Openmatics встановлює нові стандарти телематики на незалежному ринку запчастин, особливо в питаннях управління змішаними автопарками. Для компанії Global Automotive Service GmbH (G.A.S.), яка займається сервісним управлінням великих автопарків в Німеччині, ми є ідеальним партнером для підвищення рівня сервісу майбутнього », - додає Хельмут Ернст, керівник дивізіону ZF Aftermarket.
 
Всебічна підтримка та ноу-хау
Нові види послуг, інноваційна продукція і ноу-хау - так ZF Aftermarket підтримує своїх клієнтів в сфері цифрового післяпродажного обслуговування. «Дигитализация створює великі можливості. Щоб їх реалізувати, потрібно приділяти більше уваги очікуванням наших клієнтів, ставлячи їх на перше місце, і в майбутньому пропонувати їм персоналізовані послуги в області мобільності. Openmatics являє собою ідеальну платформу для реалізації даних цілей », - додає Хельмут Ернст.
ZF успішно поєднує сенсорні технології і системи управління і впливу на транспортний засіб, а завдяки своїй концепції «See - Think - Act» зберігає сильні позиції на ринку. Дивізіон Aftermarket провідного постачальника автомобільної промисловості активно залучений в процес формування мобільності майбутнього, що дає йому можливість своєчасно підготувати своїх клієнтів до нових реалій, пропонуючи їм індивідуальні сервісні рішення і інноваційну продукцію вже зарекомендували себе торгових марок ZF, Lemförder, Sachs і TRW.