ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

BILSTEIN Амортизатори для позашляховиків та СUV


Кількість позашляховиків та кросоверів на українських вулицях часто вражає європейських туристів, які не звикли до стількох «всюдиходів» у містах. Та останніми роками кросоверів побільшало і в Європі. Тенденція зберігається не тільки завдяки функціональним можливостям, але й через особливий статус та імідж, якого прагнуть власники.
 Ріст цього сегменту автопарку, а з ним і попиту на запчастини для позашляховиків спонукав німецького виробника амортизаторів, компаніюThyssenKrupp Bilstein GmbH запропонувати свій асортимент амортизаторів «оffroad» для європейського ринку запчастин. Ці амортизатори давно випробувані й користуються успіхом на американському ринку, де традиційно позашляховики є улюбленим класом машин. Два заводи Bilstein в США виробляють амортизатори для американського автопрому та ринку запчастин. У тому числі й амортизатори уславленої однотрубної конструкції, що відзначаються особливою потужністю. З осені минулого року цей асортимент було добавлено до європейського каталогу Bilstein.
Тож тепер і український споживач отримав можливість покращити ходові якості своїх Toyota Tundra, Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero Sport, Nissan Navara і Pathfinder, VW Amarok, Suzuki Jimny та багатьох інших моделей за допомогою надпотужних амортизаторів асортименту BILSTEIN «Offroad». Йдеться про серії: BILSTEIN B6-4600, BILSTEIN B8-5100, BILSTEIN B8-5100 RHA (Ride Height Adjustable) та BILSTEIN B8- 5160. Усі вони виробляються американськими та німецькими заводами ThyssenKrupp Bilstein GmbH.
Ці амортизатори за багатьма параметрами переважають оригінальні, тому що виконані за технологією високого тиску газу в однотрубній конструкції. (Ця технологія застосована також в амортизаторах BILSTEIN B6, що покращують підвіску звичайних легкових авто.)
BILSTEIN B6 4600 – ідеальний надпотужний однотрубний газовий амортизатор для доріг та бездоріжжя. Точно узгоджені параметри мінімізують неконтрольовані рухи, властиві автомобілям з високим центром ваги – позашляховикам та пікапам. Значно покращується керованість та потужність підвіски, що гарантує краще щеплення з дорогою, більшу надійність, безпеку та впевненість у будь-яких умовах. Більший не тільки резерв потужності, але й ресурс навіть при експлуатації з причепом. Такі амортизатори чудово працюють з оригінальними пружинами.
BILSTEIN B8-5100 – подовжений надпотужний однотрубний амортизатор для збільшення кліренсу та збереження оптимального контакту з дорогою. Монтується зі спеціальними комплектами для збільшення кліренсу позашляховиків та пікапів. Великий резерв потужності та терміну експлуатації, навіть, з причепом в умовах бездоріжжя. Тут, як і у BILSTEIN B8-5160, реалізовано усі переваги газової однотрубної технології. Забезпечує чудове щеплення та курсову стабільність у звичайному режимі експлуатації та екстремальних ситуаціях з великим навантаженням.
B8-5100 RHA (Ride Height Adjustable) – подовжений надпотужний однотрубний газовий амортизатор для моделей позашляховиків та пікапів, що мають на передній осі амортизатори з монтованими на них пружинами. B8-5100 RHA (Ride Height Adjustable) - дозволяє змінювати кліренс, піднімаючи позицію пружини (завдяки спеціальним пазам на корпусі амортизатора) в діапазоні 6,35 см.
BILSTEIN B8-5160 – подовжений надпотужний однотрубний газовий амортизатор з додатковим зовнішнім резервуаром. Для позашляховиків зі збільшеним кліренсом. Додатковий резервуар дозволить збільшити робочий хід амортизатора в однотрубній конструкції, не погіршуючи тепловідведення, забезпечивши ефективну роботу при меншому зносу.
Щоб перевірити, який з перерахованих типів потужних амортизаторів пропонує BILSTEIN для Вашого улюбленого «джипа» завітайте до онлайн-каталогу виробника www.bilstein.de
Замовляти краще через офіційних українських дистриб’юторів BILSTEIN
Нагадаємо, високий тиск газу (25-35 бар) в однотрубній конструкціївиключає ефект «спінення» оливи, тому його стабільна в\'язкість та більша площа робочого поршня дають точне демпфування будь-яких нерівностей та високу надійність, навіть при екстремальних навантаженнях. Технологія «прийшла» на вулиці після випробування в автоспорті та користується шаленим успіхом у автомобільних фанатів. Оптимальне щеплення з дорогою, краща курсова стійкість, швидка зміна ряду руху на швидкості.