ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 
          Програма «KYB-сервіс» - це комплекс рішень для СТО, точок продажів і дистриб'юторів KYB з метою налагодити максимально ефективне забезпечення власника транспортного засобу якісним сервісом по заміні запчастин. Мета програми - забезпечити якісний сервіс на всіх етапах просування продукції до кінцевого споживача: продаж, установка, міжсервісне обслуговування.
    Програма «KYB-сервіс» успішно працює з 2006 року. Відмінна особливість програми - її некомерційна спрямованість. Компанія KYB не вимагає від учасників програми виконання обсягів по закупівлі або установці продукції KYB.
         До участі в проекті «KYB-сервіс» запрошуються сервісні станції, що займаються обслуговуванням транспортних засобів та ремонтом ходової частини. Максимальний термін дії сертифікату - 2 роки. Після закінчення даного терміну слід провести повторну сертифікацію. Для отримання більш повної і детальної інформації по програмі «KYB-сервіс» (Авторизації СТО) звертайтеся до офіційних дистриб'юторів KYB. Для отримання інформації про необхідні документи для отримання статусу учасника проекту «KYB-сервіс», будьласка, пройдіть реєстрацію в особистому кабінеті.
Перелік документів для подачі заявки на участь у Проекті «KYB-сервіс»:
1. Фотографії:
• фасаду (з відстані, щоб фасад займав близько 30% -40% площі знімка);
• зона приймання;
• клієнтської зони;
• ремонтної зони;
• зони проведення тесту «розвалу-сходження»;
• спец. інструменту: сжимателю пружин, динамометричного ключа, набір утримуючих профільних головок для утримання штока від провертання під час закручування верхньої гайки на штоці амортизатора;
2. Адресна інформація:
• назва, адреса та телефон СТО;
• адреса електронної пошти;
• сайт, якщо є;
• інформація про СТО (специфіка, переваги, наявність столу замовлень, час роботи, персонал, схема проїзду і т.д.) не менше 10 рядків.
3. Контактна особа, відповідальна за участь у Проекті.
4. Можлива наявність іншої додаткової інформації для клієнтів на прохання СТО.

Порядок подання документів на участь у Проекті «KYB-сервіс»:
1. Усі заявки на участь у проекті відправляються Дистриб`ьютору KYB;
2. дистриб'ютор розглядає заявку і, при виконанні всіх умов участі у Проекті, відправляє інформацію в Представництво KYB;
3. Представництво KYB приймає остаточне рішення про участь СТО у Проекті;
4. У разі прийняття позитивного рішення, Представництво KYB виписує сертифікат, розміщує інформацію про СТО на сайті www.kyb.ru і приймає від Дистриб'ютора заявку на відвантаження Рекламного пакету СТО.

Переваги для СТО, учасників програми «KYB-сервіс»:
1. Вся продукція KYB, що офіційно постачається захищена довгостроковою гарантією виробника;
2. Партнери KYB отримують продукцію гарантовано оригінальної якості безпосередньо від виробника KYB Corporation;
3. Авторизовані СТО, учасники програми «KYB-сервіс», отримують повноцінну інформаційну, технічну та рекламну підтримку;
4. Авторизовані СТО, учасники програми «KYB-сервіс», мають право на місці приймати рішення про гарантійну заміну продукції KYB, що значно спрощує взаємодію з клієнтами;
5. Авторизовані СТО мають можливість створення персональної сторінки на інтерактивній карті на сайті KYB в Росії (www.kyb.ru);
6. Тільки авторизовані СТО, учасники програми «KYB-сервіс», мають право надавати тривалу (до двох років) гарантію на амортизатори і пружини KYB;
7. Партнери отримують додатковий клієнтопотік на тривалий час обслуговування;
8. Партнери «KYB-сервіс» отримують доступ до нових клієнтів для широкого спектру робіт і повного обслуговування автомобіля.