ООО “Спец-автотехника-М”
ДИСТРИБЬЮТОР АВТОЗАПЧАСТЕЙ
English в русский
 

         Запуск гарячої лінії в робочому режимі означає набагато більше, ніж просто надання інформаційної підтримки.
   Завдяки нашому новому сервісу, фахівці СТО зможуть істотно підвищити швидкість і точність діагностики несправностей і підбору деталей для їх усунення, тим самим це суттєво допоможе їм скоротити час простою автомобіля, підвищуючи економічну ефективність свого бізнесу.
   Зокрема, абонентам доступні консультації по методикам усунення несправностей, підбору запасних частин, розшифровці кодів несправностей, електричним схемам, контрольним параметрам вузлів, агрегатів і т.ін.  
Наприклад, це можуть бути відповіді на такі питання про діагностику автотранспорту з використанням тестера KTS 200/340 / 5xx / 6xx і ПО ESI [tronic]:
Справність приладу;

  • адаптери підключення;
  • проблеми зв'язку з автомобілем і керуючим комп'ютером;
  •  відсутність інформації в ПО ESI [tronic];
  • установка ПО ESI [tronic];
  • деблокування ПО ESI [tronic];
  • втрата коду доступу.
    Час обробки запиту у 70% випадків займає менше 60 хвилин. Багато що залежить від рівня складності виниклої проблеми і кваліфікації людини, що звернулася.
   У нестандартних випадках фахівці гарячої лінії можуть уточнювати питання у міжнародних консультантів Bosch Automotive Aftermarket: звернення з безлічі країн обробляють консультанти гарячої лінії в Німеччині. Кожен з них має багаторічний практичний досвід роботи і відповідає за певну групу систем (керування бензиновими двигунами, електрообдладнанням, ABS / ASR / ESP і т.ін.).

    Служба технічної підтримки нашої компанії доступна тільки для авторизованих клієнтів. Контакти ви можете уточнювати у торгових представників.